ponedeljek, 18. maj 2015

Brez gub, 10 let mlajši, učinek botoxa brez igel

BOTOX V TUBI! MLAJŠI BREZ INJEKCIJ!


Ko sem to slišala, sem si mislila, spet neka obljuba, brez učinka.... PA VENDAR!

Najprej si oglejte video, ki me je impresioniral:


WAUUUUU, kako sem bila navdušena, vendar tega produkta še ni bilo v Sloveniji in sem komaj čakala, da ga dobimo.
Takoj, ko je bilo mogoče, sem ga imela in takoj preizkusila na sebi in možu :)

In še vedno sem bila navdušena ... šla sem še do babice in poglejte si delovanje na njej:


Instantly ageless deluje! Drobne gube so popolnoma izginile (gube okoli oči, gube nad ustnico,...) globoke gube so se zmanjšale za 70%! Neverjetno!
Učinek deluje 8h, gre za novi make-up :).

Instantly ageless sem preizkusila tudi na prijatelju, kjer se je globoka gluba ob ustnici zmanjšala nekje za 60%!


Izjemni učinki, zmanjševaje gub. Vsaka vizažistka, bi morala imeti Instantly ageless v svojem kovčku, vsaka kozmetičarka bi morala imeti v svojem salonu Instantly ageless, vsaka frizerka in vsi doma!

Za dodatne informacije mi lahko pišete na info@nillandia.com.

Izdelek imamo tudi v našem salonu na Kotnikovi 5, vhod zunaj, Nillandia salon.

Cena ene tubice je 6€, cena celotnega paketka s 25 tubami je 130€. Ena tuba zadostuje za 3x. Lahko pa vam priskrbim še 35 popust.

Juhuuuu gremo veselo na 20 letnico končanja osnovne šole :D


Nina

Ni komentarjev:

Objavite komentar